zondag 11 mei 2014

Travel inspiration

Been traveling since 9 months old. Ima travel girl forever
Ik kan urenlang kijken op reisblogs of plaatjes die iets te maken hebben met reizen. 
Zoals jullie waarschijnlijk al weten houd ik erg van reizen en daarom vind ik het dus ook zo leuk om reisgerelateerde dingen te zien.
  Het leek me leuk om een paar van mijn favoriete reisplaatjes te posten en ook een andere leuke tip voor reizen maar dan op muzikaal gebied die ik jullie echt niet kon onthouden.
                                          Klik op verder lezen om te weten wat dit is.




Travel quote.  I love exploring new places.  Traveling is a thrilling adventure & I'm open to going anywhere.This is something that helps me get motivated for school. I want to be able to travel around the world.
saving up money for future places I want to go see and discover and maybe move to.
fun light light-play
Let's travel darling.
Old Town Salzburg, Austria
Gorgeous globe via Dusty Deco
Ooit wil ik echt zo´n oude wereldbol bezitten.
On the road to Sanchi
zen
You pass through places and places pass through you, but you carry ‘em with you on the souls of your travellin’ shoes.   Great blog.
mattjonesphotography:  Campfire under the stars in Central... Why yes, I would LOVE to be here. That time of the year again <3 lovelovelove
Solitaire-Solidaire
Na deze plaatjes krijg ik echt de reiskriebels en de dromen over verre bestemming beginnen weer.
Ook iets met reizen maar dan meer op muziek gebied kwam ik laats op de meest geweldige site ever: http://8tracks.com/


Je vult bij deze site bij de zoekfunctie in wat voor een sfeer muziek je op dat moment wilt. Bijvoordbeeld Happy, Love, Sad, Energy noem het maar op ze hebben het.
 Zo hebben ze zelfs de term Travel zoals je hierboven ziet. Je kan dan ook nog meer termen invullen als je nog specifieker wil zoeken. Dan kan je gewoon een van de vele afspeellijsten aanklikken. Het is zo'n leuke manier om op nieuwe muziek te komen of om gewoon even snel een leuke afspeellijst op de achtergrond aan te hebben staan. Het is ook nog zonder reclame en dat is al helemaal fijn, omdat veel andere afspeelplatforms dat wel hebben( Youtube, Spotify, de radio etc.) En ook een manier van `reizen` maar dan op muziek gebied, haha.


                                                      Houden jullie ook zo van reizen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!