vrijdag 9 mei 2014

Cat Cafe

Ik had het al eerder gezien en bij de tweede keer dacht ik, dit is misschien wel iets om te delen! En waar heb ik het dan over? Cat Cafe's. En wat zijn dat dan weer? Dat vertel ik jullie natuurlijk hier ;)
Lees snel verder om uit te vinden waar ik het over heb ;)

Cat Cafe. Daarbij denk je vast wel aan katten en een café. Daar moet je eigenlijk ook wel aan denken, want het is een café, met katten. Je kan rustig een kopje koffie drinken en onderuit zakken in een stoel, terwijl een kat op je schoot of naast je ligt te knorren. En het leukste, je kan de katten die daar lopen, adopteren!
Het enige aan dit cafe is, is dat het Pop-up cafe is. Dat betekend, dat het cafe dus nooit lang op een bepaalde plek blijft. Hieronder heb ik twee filmpjes die hopelijk wat meer uitleg geven en natuurlijk een beetje laten zien hoe het er nou allemaal uit ziet.
 


Zo'n koffie wil ik ook wel eens, zo schattig!
 
Het is eigenlijk wel jammer dat het meestal kort open is en enorm druk en natuurlijk is het ook jammer dat het in Amerika is, maar als ik ooit de kans krijg een keer naar zo'n cafe te gaan, zou ik dat zeker doen :)
 
En, houden jullie van katten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!