vrijdag 2 mei 2014

Time to laugh! :)

Het is vandaag weer vrijdag en deze keer, tijd om te lachen ^^ Ik heb een paar leuke filmpjes en plaatjes gevonden en ik vond ze zelf wel grappig, dus ik dacht, waarom deel ik ze niet? :) Klik snel verder om ze te zien! :)
Mocht je je afvragen waar de plaatjes deze keer vandaan komen (voor het geval ze je bekend voorkomen bijvoorbeeld), ik heb ze voor deze post van 9GAG gehaald :)
 

Voor als je nog nooit een bever in een bijen pak hebt gezien ;)
 
Volgende keer als ik nog maar 1 Pringles chipje over heb, houd ik de bus wel gewoon op z'n kop ;)
 
Het is gewoon zo cute hoe hij reageert!! :3
 
Assassins Creed real life!
 
Deze gast heeft ook het filmpje van Petting invisible animals, die ik een keer eerder heb geplaatst, gemaakt en ik vind hem zo random, maar echt geniaal! Ik zou het zelf niet durven...
 
Wat vond jij het leukst deze keer?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!