zondag 4 mei 2014

Sunset

Ik heb een heel groot raam voor mijn bureau. Waardoor ik een mooi uitzicht heb op de buitenwereld  Vaak als ik huiswerk maak word ik hierdoor afgeleid. Helemaal als de zon ondergaat dat is vaak zo mooi dat ik wel een foto moet maken. Zo heb ik over de tijd heen eigenlijk best veel foto´s verzameld van de ondergaande zon. Ik vind het erg mooi dat elke keer als de zon ondergaat het telkens weer anders is. Altijd kleurt de lucht weer in andere kleuren.
Het leek me leuk om van deze foto´s een fotoserie maken genaamd 'Sunset'.
                             There´s never one sunset the same.~Carlos Santana

Klik op verder lezen om de fotoserie te zien.































Helemaal bij de bovenste drie plaatjes zie je goed dat elke zonsondergang weer anders is met andere kleuren. 

Houden jullie ook zo van de zonsondergang?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!