zondag 27 april 2014

Amsterdam!

Afgelopen maandag gingen Caitlin en ik een dagje naar Amsterdam.
Het was echt heel leuk! Ik houd echt van Amsterdam. Ik heb bij Amsterdam altijd zo´n gevoel dat ik in een ander land ben, omdat er zoveel toeristen zijn en omdat ik vaak in Amsterdam heb dat je eerst in het Engels, bij bijvoorbeeld een restaurant, word aangesproken en dan pas in het Nederlands als je zegt dat je Nederlands bent.
Ik heb niet zo heel veel foto's gemaakt, omdat we vooral gingen om te shoppen. Vooral naar de nieuwe Forever21 natuurlijk, maar ook naar de andere leuke winkels in Amsterdam.
We moesten wel een half uur in de rij staan voor de pashokjes in de forerver21, maar we waren gelukkig wel erg goed geslaagd.

Klik op verder lezen voor een klein fotoverslagje van ons dagje in Amsterdam.


We gingen eerst met het pondje naar de stad. Ik vind dat echt heel leuk lekker met een bootje over het water gaan.

We kwamen natuurlijk langs de typisch Amsterdams grachtjes.


                                                En de mooie Amsterdams grachtenhuisjes.





En schattige duifjes

Tijdens het shoppen verkregen we weer even energie door deze heerlijke ijskoffie´s.

Er was ook een leuke  kermis in Amsterdam.




In de avond gingen we nog lekker uiteten en ook hier werden we eerste in het Engels aangesproken en dan pas in het Nederlands. Ook om ons heen hoorde we allemaal verschillende talen, zo leuk!
Caitlin's eten.

En mijn eten,  het was echt heel lekker!


Amsterdam is zo mooi!



En toen gingen we weer naar huis met goedgevulde tasjes.



Wel natuurlijk op de terugweg nog heerlijke Starbucks koffie gehaald.

En weer terug met het pondje, je ziet hier goed dat het wel wat minder goed weer was geworden de lucht was gewoon even grijs als het water!

Zijn jullie weleens naar Amsterdam geweest?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!