vrijdag 18 april 2014

Time to laugh :)

Hey iedereen!
Vandaag eindelijk weer vakantie en voor ons betekend dat: VAKANTIE :D Daar waren we echt wel even aan toe! Hoe dan ook, vandaag is het ook weer mijn beurt om te posten en ik dacht, aangezien ik enorm happy ben, dat het wel weer eens tijd was voor Time to laugh ^^

Lees snel verder! ^^

Laatst zat ik op de computer en liet Yana mij dit filmpje zien. Persoonlijk vind ik hem echt geweldig! Misschien hebben jullie hem al gezien, maar toch. Vooral de reactie van de jury vind ik leuk :)

Een tijdje geleden vond ik deze ook. Ik vond hem zo schattig! Normaal zie je zoiets nooit gebeuren.
 

Nog een laatste filmpje. De truc is heel simpel, maar de reacties van sommige mensen zijn gewoon erg leuk ;)

Ook raad ik jullie aan Tyler Oakley eens op te zoeken. Hij is een online beroemdheid en hij is echt enorm grappig ^^ Zeker eens kijken.
 
Hebben jullie nog iets grappig meegemaakt of gezien?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!