zondag 20 april 2014

Happy Easter!


Happy Easter
Vrolijk Pasen allemaal! 
Vandaag is het pasen en wat is het mooi weer! beniewd wat ik op deze zonnige paasdag gedaan heb? Klik dan op verder lezen.

Vandaag heb ik eigenlijk niet zo heel veel bijzonders gedaan. Een lekker paasontbijt gehad en een uitgebreide brunch met mijn opa erbij. Wat ook echt heel lekker was.
Een deel van de heerlijke brunch, yum!

We hadden ook nog paaseitjes geschilderd 

Mijn geschilderde eieren.

De schaduw van de paashaas.

En een bloesemboom.
Voor de rest hebben we vooral lekker van het zonnetjes genoten in de tuin, maar het was alsnog een erg leuke dag!
Ik had ook nog een paar grappige plaatjes over Pasen gevonden.http://media-cache-ak1.pinimg.com/originals/f0/76/20/f0762094a68d517a946442dc974b891f.jpg
En blijkbaar is het ook in om met Pasen je huisdier te verkleden als een paashaas, haha.
I’m just in it for the chocolate! Happy EasterHappy Easter :)
Happy Easter!
                                                                      Zelfs je slang...

                                               
                                               Wat hebben jullie met pasen gedaan?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!