woensdag 16 april 2014

Interview 14; Disneyfilms

Hey allemaal! Vandaag hebben we een leuk thema gekozen; Disneyfilms!

Wat is je favo disneyfilm?
Yana: Het is echt onmogelijk om te kiezen er zijn er zoveel die ik heel leuk vind. Frank&Frey, Lady&the tramp, lion king, Frozen, Tangled,  Treasure Planet,Spirit..Ik vind ze allemaal geweldig ik kan echt niet kiezen.
Caitlin: Wow... Teveel om uit te kiezen... Ik denk dat Frozen sowieso wel hoog op mijn lijstje staat, maar verder... Allemaal eigenlijk wel haha.


Wie is je favo personage?
Caitlin: Hehe, ook teveel om uit te kiezen, maar Olaf (zie hierboven) vind ik echt geweldig! Hij is zo schattig :3 vooral als hij begint te zingen over de zomer :)
Yana: Haha idd ook weer teveel om uit te kiezen, maar olaf is inderdaad wel echt geweldig. 


Leukste liedje(s)
Yana: Ik vind van Spirit heel veel liedjes leuk helemaal here I am, van Tangled vind ik when will my life begin erg leuk, Bijna alle wel van de Lion King en van Treasure Planet I´m still here. Wel allemaal de Engelstalige versie de Nederlands versies vind ik bij alle wel echt een stuk minder.
Caitlin: Euhm, hakuna matata, haha. Blijft leuk. En van de Jungle Book iets van wat Beren doen, met Baloe, die vind ik ook leuk ^^ En van Tangled (Rapunzel) vind ik I see the light erg mooi. Zo zou ik denk ik ook nog wel ff door kunnen gaan eigenlijk haha...

Grappigste moment?
Caitlin: Hmm... Moeilijk... Deze vond ik wel erg leuk, maar er zijn zoveel momenten...

Yana: Ik kan er niet echt een kiezen er zijn vaak zoveel grappige momenten. Het plaatje hieronder bijvoorbeeld vond ik ook een erg grappig moment.
of deze toevallig ook van Tangled.

Wat was de eerste disney film die je ooit gekeken hebt?
Yana: Ik weet het niet meer, het zou wel Frank&Frey, De kleine zeemeermin of Jungle book geweest zijn. Ik kan me namelijk wel nog herinneren dat we die films al erg lang hebben.
Caitlin: Zou ik niet meer weten... Maar ik denk toch wel Jungle Book... Of Lion king. Anders Assepoester of Sneeuwwitje. Ik houd het wel op Jungle Book.


Wat vind je tot nu toe de beste disney film?
Caitlin: Hmm, ik vind ze allemaal op zich wel goed, maar Frozen vond ik wel écht goed. Mooi beeld, goede personages, leuke liedjes, goede verhaallijn. Echt een film om vaker keer te zien :)
Yana: Weer zo´n vraag waar ik gewoon echt niet kan kiezen er zijn zoveel goede!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!