vrijdag 25 april 2014

Leg Ographer

Vandaag was het enorm lekker weer, maar helaas nu niet meer zo heel erg... Maar toch, hier is mijn post van deze week ^^ Ik zat een beetje te snuffelen op internet, want ik had geen flauw idee wat het onderwerp moest zijn voor deze keer, toen ik maar even mijn hotmail ging checken. Als ik dan uitlog kom ik op de msn pagina en daar staan wel eens leuke artikelen tussen. Toevallig stond er vandaag iets over een wel heel bijzondere fotograaf ;) Lees snel verder om te zien over wie ik het heb!

De titel geeft het eigenlijk al weg, het gaat namelijk over Leg Ographer. Maar wie is dat dan? Tsjaa, dat is dit kleine mannetje!
Natuurlijk maakt dit kleine lego mannetje niet echt de foto's (even een "duh" moment), maar de fotograaf hierachter is Andrew Whyte, maar ik vond het zo erg leuk!! Dus hier nog een paar hele leuke foto's :)















En, wat vinden jullie van dit idee van Andrew Whyte?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!