woensdag 23 april 2014

Interview 15; Marvel

Aangezien we beiden gister naar de film Captain America: The Winter Soldier zijn geweest, leek het ons een leuk idee Marvel als thema te nemen :)

Wie is je favo superheld en wie is je favo superheldin?
Yana: Ik kan echt niet kiezen er zijn teveel leuke.
Caitlin: Euh... Moeilijk. Als ik echt zou moeten kiezen op basis van krachten, zou ik denk ik voor Spiderman gaan. Hoe creepy ik spinnen soms ook vind, het lijkt me best wel gaaf om rond te kunnen slingeren tussen gebouwen en gebouwen op te kunnen klimmen en alles. Als je hem in de films zo ziet vliegen...

Wie is je favo slechterik?
Caitlin: Loki. Zonder twijfel :) Vooral gespeeld door Tom Hiddleston. Echt mijn favoriet.
Yana: Loki is inderdaad wel erg gaaf.

Loki. Let me just saw that I am NO Hiddlestoner at all, but I actually liked and appreciated Loki in Thor 2.
Met welke superheld zou je wel op een date willen?
Yana: Haha oeh welke niet? Bijna elke superheld is wel erg knap. Maar vooral tegen Captain America zou ik echt geen nee zeggen.
Caitlin: Jammer dat Loki geen superheld is... (I know, die hard Loki fan hier) maar ik denk dat ik het wel gezellig kan hebben met Captain America ^^


Welke marvel film heb je het laatst gezien?
Caitlin: Captain America: The Winter Soldier. ^^
Yana: Ook The winter soldier samen met Caitlin in de bios.

Wat is de beste marvel film die je gezien hebt?

Yana: Verwacht je echt dat ik tussen al die super goede films kan kiezen? Dat is gewoon echt onmogelijk.
Caitlin: Pfoe... Ik vind ze eigenlijk allemaal wel goed. Iron man, Thor, Captain America, The Avengers... Allemaal wel goed :) Maar het tweede deel van Captain America heeft wel een indruk achter gelaten, enorm goede film ^^

Hey, I found this really awesome Etsy listing at http://www.etsy.com/listing/124198844/you-are-my-superhero-mens-necklace-hand
Welke film van marvel wil je nog graag zien?
Caitlin: The Avengers deel 2 ^^ En daarnaast lijkt Spiderman 2, die nu in de bioscoop is, me ook heel leuk. En er komt er nog eentje, Guardians of de Galaxy, die leek me ook wel wat... Hehe, teveel films die ik nog moet zien :)
Yana: Ik moet nog steeds Batman zien I know dat is slecht.  Voor de rest lijkt me The avengers 2 ook erg leuk en ik wil ook nog Iron man 3 zien en de nieuwe film van X-men. 

                  
                                            Wie is jouw favoriete superheld?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!