vrijdag 6 juni 2014

The Piano Guys

Hey allemaal! Vandaag is het weer eens vrijdag en ben ik daar even blij mee! Eindelijk weekend! Ik werd echt gek van school. Te lang op school gezeten. Te vroeg op. Te laat uit. Blablabla ga maar door. Hoe dan ook, vandaag ga ik het over een gister ontdekte nieuwe verslaving hebben. Ik weet niet precies hoe ik ook alweer bij ze gekomen ben, maar ik ben helemaal weg van ze! Echt helemaal geweldig <3 En over wie heb ik het dan? The Piano Guys!

Lees snel verder voor hun muziek!! :D

Maar wie zijn de Piano Guys nou precies? Dat zal ik je vertellen. De man achter de piano is Jon Schmidt, als cellist hebben we Steven Sharp Nelson, Al van der Beek is de music producer en als laatste hebben we Paul Anderson, de producer en videographer. Jon, Steven en Al zijn ook de songwriters. Hoe bedoel je muzikaal en creatief? (:
Ik heb speciaal voor jullie een paar van de leukste uit gekozen, tenminste, persoonlijk vind ik die erg leuk. Hopelijk vinden jullie dat natuurlijk ook ^^

A Thousand Years - Christina Perri

Let it go - Idina Metzel, Frozen

Paradise - Coldplay

What Makes You Beautiful - One Direction

En hierdoor zat ik dus vandaag de hele dag met What Makes You Beautiful in mijn hoofd. Hoe bedoel je ik ben nog niet gek genoeg? Hoe dan ook, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden, ik ben in ieder geval een grote fan!!
Hebben jullie nog nieuwe 'verslavingen'? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!