zondag 1 juni 2014

La France!

Vorige week liet ik de foto´s van Gent zien die ik in de meivakantie had gemaakt.
Vandaag laat ik jullie de foto´s van Frankrijk zien. We verbleven in een huisje in Boulogne vlak bij de zee en het was er erg leuk.

 Klik op verder lezen om ze te zien!




Ik sprong uit het raam op een trampoline..haha nee op deze foto lijkt dat zo, maar ik ben niet echt uit het raam gesprongen hoor.
                                        Uitzicht op een dorpje vlakbij ons huisje in Frankrijk.



We gingen wandelen naar het dorpje.








We vonden een bunker tijdens de wandeling.

Ik vind deze foto echt heel gaaf het lijkt hier net alsof mijn vader als soldaat zo uit de oorlog komt, vind ik.

De zon scheen heel mooi op het strand waardoor de zee en het strand een beetje een zilverkleurige uitstraling kregen.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken





Bij het strand waren allemaal van dit soort badhuisjes waar mensen hun spullen in deden, je het niet zo goed op deze foto maar op de linker staat La dodo een erg grappige naam, haha.


foto gemaakt met foto bewerken


 De volgende dag gingen we wandelen bij de Griz nez.


Geniaal hoe dit lammetje erbij ligt lekker tegen zijn mams.



Het waaide er nogal, haha.




En we zagen er gewoon wilde zeehonden, heel onverwachts en echt super leuk.






De volgende dag gingen we naar een marktje in Boulogne.


Waar we ook een lekker taartje aten.

foto gemaakt met foto bewerken
Bij het bakkerijtje was ik wel mijn camera vergeten alweer de vorige dag bij het restaurant ook al. Gelukkig had ik er bij beiden zowat meteen toen we er weg waren aan gedacht en hadden ze mijn camera nog, Ik moet voortaan echt beter op mijn spullen letten!




Ook in deze stad stond net zoals in Gent een heel groot kasteel.




De laatste dag gingen we nog een keer naar de duinen en het strand.





Heel grappig in de holletjes die je hierboven op de foto ziet vlogen de hele tijd kleine vogeltjes in en uit, zag er erg leuk uit!


We gingen ook nog zwemmen in het zwemband op de camping ook al was dat wel nog al koud.


                                           Ik wil weer vakantie als ik dit weer zo zie!

                                         Zijn jullie weleens naar Boulogne geweest?



                     




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!