woensdag 9 april 2014

Interview 13; Verjaardagen ^^

Omdat het vandaag een zeer speciale dag is, is het onderwerp van vandaag; Verjaardagen! We weten dat we deze al eerder hebben gehad, maar je bent maar 1 keer per jaar jarig ;)

Als je je verjaardags maand en dag mocht kiezen, wanneer zou het dan zijn?
Caitlin: Euh. Ik denk gewoon 9 april :D Ik weet het echt niet, ik vind dit wel een leuke datum eigenlijk ^^
Yana: Ik denk ook nog gewoon mijn verjaardag 18 december ik vind het altijd erg leuk om dan jarig te zijn en zou het dus niet echt willen veranderen.


In welke verjaardag heb je waarschijnlijk geen zin?
Yana: Waarschijnlijk als ik heel oud word haha het lijkt me nu echt niet leuk om bijvoorbeeld 50 te worden. Maar waarschijnlijk is het tegen die tijd allemaal niet meer zo heel erg.
Caitlin: Wat is dit nou weer voor een vraag? xD Hmm. Er is eigenlijk geen verjaardag waar ik tegenop zie ofzo. Verjaardagen zijn altijd leuk :)

How I invision myself traveling from your house to my house during the holidays
Geef je liever kado's of krijg je ze liever?
Caitlin: Ik krijg ze liever. Altijd leuk als je een ingepakt iets voor je krijgt en je werkelijk geen idee hebt wat er in zit ^^ Verrassingen vind ik sowieso wel leuk :3 Maar geven is ook erg leuk, vooral als diegene niet verwacht wat hij/zij krijgt.
Yana: Moeilijk, beiden vind ik erg leuk. Ik vind het erg leuk om helemaal een speciaal kadootje voor iemand te zoeken of iets bijzonder te maken en dan zijn enthousiaste gezicht te zien als ik het geef maar een kadootje krijgen en de verassing van wat er in zit is ook altijd erg leuk.


Wat is het leukste cadeautje dat je ooit gegeven hebt?
Caitlin: De pinata :) Yana en ik hebben een geweldige pinata gemaakt, die uiteindelijk zo mooi was dat de b-day girl hem niet eens kapot wilde slaan om haar cadeautjes te krijgen :3

Yana: Ik ook de pinata hij was gewoon zo gaaf geworden en het was ook heel leuk om te doen hieronder zie je hoe leuk die was!
Kijk hij had zelfs een snor!

Wat hoop je dat je krijgt voor je verjaardag?
Caitlin: Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb ook werkelijk geen idee wat ik wil hebben, dus een echte wens heb ik niet. Hoewel, een pony blijft leuk als cadeau ;) Haha nee, misschien vissen? Of een nieuw leuk dekbed of zo, ik weet het echt niet eheh.

Yana: Haha, het duurt nog wel even tot mijn verjaardag er is namelijk pas in december dus ik heb ook nog geen flauw idee wat ik wil. Wel zou het leuk zijn om weer eens sneeuw op mijn verjaardag te hebben en tegen een pony of een puppy zeg ik net zoals Caitlin ook geen nee tegen. 

Leukste verjaardagsfoto!
Yana: Ik vond deze erg grappig het was mijn allereerste verjaardag wat je ook aan het kaarsje kan zien, maar ik was nou niet echt bepaald happy, haha. Maar er was een reden voor ik had op mijn eerste verjaardag een oorontsteking vandaar dat ik niet echt blij keek. 

Caitlin: Ik vind persoonlijk deze eigenlijk wel leuk :) Een leukere kon ik ook niet echt vinden ^^"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!