woensdag 26 maart 2014

Interview 12; Animals

True love ! Bama Luv!!!

Wij houden heel erg van dieren en daarom leek het ons leuk om als onderwerp voor dit interview dieren te doen!


Wat is je favoriete dier? 
Yana: Ik heb niet echt een favoriete dier ik vind zoveel dieren leuk, ik kan echt niet kiezen.
Caitlin: Net zoals Yana, heb ik ook veel dieren die ik leuk vind, maar de Wolf is toch wel mijn favoriet denk ik zo :3


Beautiful


Welk dier zou je zelf wel willen zijn? 
Caitlin: Euhhmm, meerdere denk ik wel. Ik zou wel eens willen vliegen, enorm hard rennen zoals Cheeta's en zo... Dus tsjaa, niet echt een in het bijzonder.
Yana: Een eenhoorn met vleugels, haha dan kan ik vliegen en die zijn natuurlijk heel mooi. Hahaha, als we kijken naar dieren die echt bestaan, haha zou een kat wel fijn zijn gewoon de hele dag lekker slapen of een eekhoorn dan kan je lekker van boom naar boom springen of..ik kan nog wel even doorgaan, haha. 


Pegasus represented divine inspiration as well as god-like apotheosis. Anyone who rode him could become a great poet. Pegasus's crescent-moon-shaped hoof stamped the ground and dug the Hippocrene (Horse-Well), a spring of poetic inspiration on Mount Helicon, the home of the Muses. This was another kind of immortality: the rider of Pegasus could figuratively "fly through the air to reach the heavens." Art titled "Still Your Golden Boy" by DirtySunshine

Welke dieren heb je allemaal gehad als huisdier?
Yana: Ik heb een kat, een hond, twee ratjes en heel veel vissen gehad. Ik vind het wel naar dat dieren toch wel echt sneller doodgaan dan mensen afscheid nemen van je diertje waar je toch zo´n hechte band mee hebt, is echt niet fijn. Nu heb ik gelukkig nog een kat.
Caitlin: Meerdere ratten en 5 katten. Twee daarvan ben ik mee opgegroeid maar die zijn helaas dood :(

.

Ben je allergisch voor bepaalde dieren?
Caitlin: Dat zou wat zijn, maar gelukkig niet. Tenminste, niet voor zover ik weet.
Yana: Nee gelukkig ik ook niet.



Ben je voor bepaalde dieren bang?
Yana: Nee niet echt ook niet voor spinnen die heel veel mensen eng vinden, vind ik niet eng ze zijn alleen maar handig dat ze de muggen opeten! Als ik in aanraking zou komen met een hele grote slang ofzoiets zou ik het trouwens wel eng vinden, denk ik maar gelukkig heb je die in Nederland niet echt.
Caitlin: Euhm. Echt bang niet, maar een zilvervisje of spin in mijn kamer heb ik liever niet ^^"

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww sssssssssssssssssssssssoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooadorable!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Welk dier heb je nog nooit in het echt gezien en wil je graag zien?
Caitlin: Hmm. Tellen niet bestaande dieren ook? Zoja, een Phoenix, hehe. Maar qua echt bestaande dieren... Sneeuwpanter denk ik wel. De enige waar ik momenteel op kan komen hahah.
Yana: Een
cavialeeuw! Ja ze bestaan kijk maar op het plaatje hieronder.
Haha nee maar dit plaatje vond ik zo grappig dat ik het gewoon moest laten zien. Maar ik zou heel graag op safari willen gaan en leeuwen, panters, giraffen en olifanten in het echt zien. Ik heb ze wel al in een dierentuin gezien, maar het lijkt me ook heel gaaf om ze echt in het wild te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!