zondag 25 mei 2014

Gent!

In de meivakantie was ik met mijn ouders een weekje naar Gent en later naar Frankrijk geweest. 
Het was erg leuk en ik heb weer lekker veel foto´s gemaakt dus leek het me weer leuk om een fotoverslagje te maken. Ik heb zoveel foto´s gemaakt dat ik heb besloten het te splitsen vandaag doe ik de foto´s van Gent en volgende week van Frankrijk.
Klik op verder lezen om de foto´s te zien.





De mooie huisjes met hun trapgevels in Gent.




Op dat uitstekende ding ga ik dadelijk zitten. 

foto gemaakt met foto bewerken
 Tadaa! haha ik zette meteen een trend, want na mij gingen ineens allemaal andere toeristen ook foto´s maken terwijl ze hierop zaten.
                         Ook erg bijzonder dat midden in de stad gewoon nog een oud kasteel staat.

Het kleinste straatje van Gent!

In Gent heb je echt de lekkerste frambozengebakjes. 







                                   Ik ging even artistiek doen, wat denken jullie dat dit is?









foto gemaakt met foto bewerken

Ik vond Gent echt een hele leuke stad zeker voor herhaling vatbaar!

Zijn jullie wel eens naar Gent toe geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achter wil laten. Daar zijn we erg blij mee!